Ahad, 30 Oktober 2011

PERSATUAN KERETA SEWA BATU PAHAT NAIK BERANG !

Saya telah didatangi oleh Pengerusi dan Jawatankuasa kereta sewa Batu Pahat, mereka mencurahkan rasa terperam mereka di dalam menghadapi masallah Janji kosong Menteri besar Johor kepada mereka. Kata mereka Menteri besar Johor telah berjanji untuk menaiktaraf pangkalan atau terminal kereta sewa di Batu Pahat, malangnnya janji tinggi janji, bumbung yang di janjikan untuk di berikan pada kadar harga rm500,000.00 pun samapai sekarang dah dua tahun tidak terbuat.Kalau bumbung terminal pun tak boleh dan mampu di buat, letak saja jawatan sebagai menteri besar, kata mereka. Sebagai penyambung lidah rakyat saya mengingkatkan kepada mereka harus bersabar dan terus berjuang dengan kepelbagaian pendekatan dan insyallah akhiornya akan berjaya.Pertemuan saya dengan jawatankuasa ini telah membuahkan hasil yang cukup baik, insyallah bakal yang kita akan bergerak dalam sekal yang lebih besar untuk membuat tuntutan kepada kerajaan Negeri, itu lah yang dapat saya ungkapkan, setelah saya mempertembungkan persatuan ini dengan Ybhg. Dato Zaid Ibrahim selaku Ketua Parti KITA pada minuggu lepas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan