Sabtu, 4 Oktober 2014

TUBUH SAYA SAKIT DAN MENGIGGIL KETIKA MASUK WAKTU SELEPAS ASAR.

Kebiasaannya saya berjumpa dengan pasien dari pelbagai kaum dan jantina,kanak kanak maupun dewasa dengan kepelbagaian masallah yang mereka hadapi. Mereka menanggung pelbagai kesakitan dari yang ringan sampai ke pringkat kronik.
Saya akan mula mengungkapkan perawatan ini secara bersiri,dan akan menjelaskan masallah yang sering melanda manusia di dalam kehidupan seharian.
Seorang pesakit, seperti pada fotho ini, datang berjumpa dengan saya mengadukan prihal kesakitan yang di hadapinya. Dia mengatakan perasaanya selalu berdebar dan tidak stabil, denyutan jantungnya kadang cepat dan pelahan, dan apabila masuk waktu asar ia mula mengiggil dan merasa lemah tubuhnya,kadang kadang pada sendi sendinya, terasa amat sakit dan bisa, untuk menggerakkannya saja tidak seperti biasa,terpaksa dengan pelahan lahan, jari kaki dan tangan untuk di gerakkan,agar dapat berfungsi,sedia kala. Namun usahanya itu menjadi ia sia sia dan pasrah apabila mendapati,terlalu berat untuk memenuhi gerakan pada tubuhnya.

Apa soalan yang pertama saya kemukakan kepadanya,adalah sudahkan puan berjumpa Dokter dan mendapat khidmat nasihat ? dia menjawab mengatakan saya sudah berkali kali jumpa dan masih tiada perubahaan. Baiklah, saya katakan, apa yang dokter kata, "dia,kata..saya tidak sakit, cuma dia bekalkan saya sejenis obat,tahan sakit,jika ada rasa kesakitan.
Baiklah, saya mula melakukan pengesanan terhadap paseian ini, dan dari pengesanan yang saya buat, didapati ada sesuatu makhluk yang bersinggah di tubuh paseian ini, dengan memulakan bacaan ayat suci Al Quran, saya dapat paseian ini gelisah dan merasa panas, dan saya meneruskan untuk melihat apakah makhluk yang bersinggah itu, dan di dapati ia adalah makhluk halus yang suka berpindah pindah pada tubuh badan pesakit ini, apabila saya menghembuskan pada tubuh pesakit ini menerusi cara saya, maka pesakit ini pingsan, dan kemudia sedar kembali, dan mula mendapati tubuh badannya menjadi ringan, Alhamdulillah. Kerana Allah merestui untuk kesehatan tubuh badannyaa.
Nasehat saya, paling ringkas, solat jangan diabaikan, zikir hendaklah diamalkan, semoga makhluk halus tidak dapat menyerap pada tubuh badan kita. Insyallah menerusi solat itu sudah dapat menangkis perkara buruk yang cuba menyerang kita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan