Ahad, 1 Disember 2013

Saya Hanya Melafaskan ooooh Gitu !.

Dulu saya pernah terkena penyakit di hidung, dan berdarah, dokter kata pada saya,anda menghadapi pencah pembuluh darah dalam hidung. Kisah ini mengingatkan saya terhadap cerita selama di mana se orang suri rumah mengalami hal yang sama. Saya pun menceritakan kepadanya tentang rawatan yang saya terima dari Hospital Pakar, kos rawatan menghampiri RM5,000.00, alhamdulillah sehat wal afiat, dan saya sembuh, manakala suri rumah yang baru saya kenal itu bersama suaminya pula menceritakan penyakit yang di alami oleh isterinya itu, malah penyakitnya lebih kritikal, cuma bentuk rawatan yang saya terima dengan cara dia menerima rawatan berbeza, Ibu ini telah menjalankan operasi/pembedahan secara Gaib, dan sembuh juga, kos rawatannya hanya sekedar RM350.00 sahaja.Ibu itu juga sembuh dalam waktu yang relatif singkat, dan menceritakan pembedahan yang di alami, tanpa merasa was was, danhasilnya pula sangat memuaskan, saya hanya menyambut kata kata ibu itu dengan melafaskan ooooooh gitu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan