Ahad, 25 Mac 2012

KUMPULAN LELAKI BANGLADESH BERHAJAT BERKAHWIN DENGAN JANDA DI MALAYSIA

Saya di fahamkan, sekarang ini terdapat kumpulan lelaki Bangladesh di malayssia yang sedang berkerja di kilang kilang sedang mengintai janda janda yang ingin mereka berkahwini, malah saya sendiri diberitahu oleh mereka untuk tujuan tersebut, saya menjadi haren mengapa mereka mencari janda bukan anak dara. Saya bertanya kepada salah seorang dari mereka yang bernama Mohamad Lokman Bin Abu said, katanya tujuan saya mencari untuk bernikah dengan janda dari Malaysia ini adalah untuk membantu mereka yang susah, sebab saya pun belum berkahwin lagi, lalu saya bertanya kepadanya mengapa tidak mencari yang muda saja, dia menjawab , yang muda susah untuk di jaga, malah yang muda lebih memahami dan lebih bersabar, saya juga bertanya mungkin ada sebab lain lagi, dia menjawab saya sangat suka tinggal di sini, jika saya berkawin dengan orang di sini, dapatlah juga saya menetap terus tinggal di malaysia, itu lah hasratnya, seorang pemuda yang berusia 40an itu, dan dia juga inginkan seorang perempuan yang berakhalak mulia, jika ada yang berminat pada saya katanya bolehlah hubunginya di talian telephone 016-7844650 (lokman Bin Md said).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan