Selasa, 26 November 2013

KANTA GAIB

Pukul 3..30 Pagi tadi saya sampai ke rumah. Kali ini saya menjejaki Dr Gaib untuk melihat seorang pesakitnya yang menderitai sakit akibat dari di hantar oleh orang lain yang mempunyai niat tertentu kepada pesakit itu. Sampai di klinik, sudah ada paseian yang menunggu seorang wanita berusia lebih kurang 50 tahun dengan seorang anak perempuannya berusia 21 tahun dan seorang pemuda yang berada pada lingkungan 27 tahun. Mereka pun baru juga sampai di kelini Dr.Gaib, sejurus itu Dr.Gaib pun meberisalam kepada mereka dan tanpa di beritahu oleh Ibu paseian atau lekai tersebut, Dr gaib pun menyatakan, dengan ayat yang disusunya, katanya saya tahu, dimana rumah kami, dan saya juga nampak masallah kamu, Bermulalah suatu penceritaan dariDr gaib, sesungguhnya anak wanita tersebut telah disantet oleh teman sekerjanya sehingga menderita dalam keadaan lesu,terpinga pinga dan meletak emosi yang tinggi, lebih lebih lagi apa kala bersama keluarga sendiri, dan sangat menimbulkan kebencian kepada mereka. (Saya akan menyambung jalan cerita ini ,pada kenyataan akan datang ).
Namun apa yang ingin saya ungkapkan, bagaimana Dr gaib dapat menceritakan sakit paseian, sebelum pasian dan keluargannya menerangkan. Kanta apa yang di pakai oleh Dr. Gaib, sehingga ia dapat menjelaskan nama yang membuat angkara kepada pesakinya. Saya memulakan untuk melihat kanta yang di sebut kanta gaib.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan