Isnin, 25 November 2013

PEMBEDAHAN GAIB.(Siri 1)

Dalam dua minggu ini, saya membuat tinjauan pembedahan Gaib. Saya berhasrat untuk mengkhususkan pengamatan dan kajian ini, dan insyallah ianya akan saya paparkan secara bersiri, Untuk pertama kali ini saya menjudulkan pembedahan gaib siri 1. Apa dia pembedahan Gaib. Mudah saja iaitu suatu pembedahan di lakukan ke atas pesakit, tanpa dapat di lihat terhadap alat atau instrument pembedahan, melainkan pembedahan itu dapat di saksikan oleh pesakit dan Dr yang menjalankan pembedahan itu. Hakikatnya pesakit yang rawat merasakan pembedahan itu ke atas tubuh badan mereka. Mulanya saya berada di sebuah restoran, untuk menikmati minum petang, tiba tiba ada seorang yang tidak pernah saya kenali menghampiri saya sambil tersenyum, dengan ramah saya pun membalas senyuman orang itu, iaiatu seorang lelaki berusia emas hampir 60 tahun rasanya usia lelaki itu. Saya mempelawa lelaki itu untuk minum bersama saya, dan dengan senang hati menerima pelawaan saya itu, dan bermula dari sana, kami mula berbual kosong saja, darihari ke hari seperti mana restorankegemaran saya itu,tetap saya kunjungi dan tetap juga tiap kali saya hadir di situ, lelaki itu pasti ada juga di sana.Kemeseraan kami berubah menjadi sahabat, dan perbualan saya dan dia mula menceritakan dari soal manusia, makhluk, sains, agama dan pendidikan, sehingga lah berkembang kepada soal kegaiban.rupa rupanya, lelaki tua ini, memiliki kelebihan tentang soal kegaiban, dan dia mula bercerita, apabila saya menayakan soalan demi soalan kepadanya. Jawapan yang di berkan kepada saya benar benar Ikhlas, dan saya kagum dengan jawapannya itu. Sehinggalah saya tahu kini, dia ada kemahiran untuk melakukan pembedahan terhadap apa apa penyakit yang di hadapi oleh pesakit, seperti sakit jantung, sakit pinggang, tulang belakang, saya mata,telinga, otak, sakit kaki-tangan dan pelbagai, sama ada sakit itu yang berada ditubuh badan, atau apa apa penyakit mistri. Maka dari pertanya dan soalan yang saya tujukan kepadanya, menyebabkan minat saya untuk melihat dan meninjau rawatan yang diberkan kepada pesakit, dan saya telah mengikutinya, untuk menyaksikan setiapp pembedahan yang di lakukan oleh Dr gaib ini.Pembedahan pertama yang sayaikuti adalah ke atas seorang penderita patah tulang pinggang,nama pesakit itu  Ahmad, anak seorang petugas Keselamatan di Sekolah. Dia telah mengeritakan kepada Dr,gaib dan saya pun mendengarnya, antara dailog pertanyaannya itu adalah seperti berikut:

Ahmad : Anak saya sekarang berada di Hospital, dan sedang di rawat oleh Dr di Hospital, dan menurut Dr bahawa,dia mengalami patang tulang pungung, dan tidak dapat menggerakkan badannya, saya minta dr gaib dapat melihatkan stuasi anak saya itu.

Dr. Gaib: Insyallah, sambil menggerakkan jarinya dan bertanyakan siapakah nama anak si ahmad itu dan naama isterinya, dr tersebut mula mengerakkan jari jarinya sambil menghitung dan memberikan jawapan dan punca dari anak itu mengalami musibah. Tanpa di beritahu oleh Ahmad, Dr gaib mula menceritakkan bagaimana musibah itu bermula. Dia mengataka; anak encik ini, jatuh dari rumah flat, dari tingkat satu, terjun dari atas kebawah, di mana ada suatu suara yang mengajaknya untuk terjun kebawah, pandangan anak encik, ketika ingin terjun dari tngkat saya kebawa, adalah tidak menakuktkkanya, disebabkan, seperti ia merasa selangkah kai saja, dan tidak terasa jauh kebawah. Setelah jatuh, dia tidak boleh bergerak dan mengalami kesakitan teramat sangat.

Ahmad; Sambil mendengar dari Dr. gaib itu membenarkan, apa yang dinyatakan oleh dr gaib itu kepadanya,yang anaknya itu jatuh dari tingkat satu kebawah, tetapi tidak pula mengetahui sebab sebab kenapa anak itu terjun, cuma setelah Ahmad bertanya kepada anaknya,maka anaknya itu menjelaskan katanya ada suara yang mengajaknya terjun dan keluar dari rumah.

Dr. Gaib : Insyallah,saya akan coba merawatnya, dan pembedahan akan saya lakukan keatas anak ini, maka pembedahan ini akan berlangsong dengan kaedah kaedah saya, dan insayallah akan itu akan pulih,

Saya pun mengikuti dr gaib, untuk melihat pembedahan yang di buatnya itu, tenyata, tidak sampai 30 miniti pembedahan tersebut di buat, masuk pada 1 jam lamanya, pesakit yang di rawat itu telah dapat berjalan semula, manakala dr gaib mengatakan bahawa tulang punggung anak itu tiak patah,sebaliknya hanya retak saja.
Manakala mengikut rawatan Hospital anak ini, akan di simen,dari badannya hingga ke punggung, tetapi sebelum sempat di simen, dr merasa pelik setelahdi X-ray, di dapati tiada apa kesan di pinggang anak tersebut, dan akhinya anak tersebut di benarkan untuk keluar dari rumah sakit tersebut.Itulah sri pertama saya melihat stuasi sebenar yang di hadapi oleh pasein tersebut.Dalam siri 1 Pembedahan gaib.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan