Selasa, 22 November 2011

APA KATA MEREKA TENTANG PARTI KITA.

Saya yakin Parti KITA (Kesejahteraan Insan Tanah Air) akan dapat membina kejayaanya di Johor, jika ia terus memberikan perkhidmatan terbaiknya kepada rakyat di negeri ini, ternyata parti KITA di Johor mengambil berat dan prihati kepada Ngos saya dan masallah yang saya hadapi.Mereka sanggup mendengar keluhan saya,kata saudara Masrom.
 Kita akan terus bergerak dan kejayaan kita adalah akan didorong di atas keiklasan diri kita, maka itu landasan penting untuk mencapai kejayaan adalah nilai nilai murni yang telah diajarkan oleh agama Islam,Saya akan berusaha sebaik mungkin memimpin parti KITA di Johor berasakan agenda parti bukan agenda pribadi, maka itu dalam menghadapi Pru ke 13, parti kita akan mengeluarkan manifesto Negeri Johor, agar rakyat di Johor faham apa yang menguzurkan anak negeri ini, insyallah kita akan mencobanya.Ujar Drs Mohd Zaid pengerusi parti KITA Negeri Johor.

 Perpaduan tunjang kejayaan KITA, saya berharap parti kita dapat menyatukan ummat melayu yang sedang berpecah belah, ujar Othman salim.
 Saya mendapati parti ini turut mengambil berat terhadap masallah pribadi yang saya hadapi, dan saya sangat menyanjunginya,semoga parti ini akan mencapai kejayaannya pada pru ke 13.Ujar Encik Husin.
 Selaku anak muda, saya sangat tertarik kepada parti ini kerana ia bersifat sederhana dan boleh kehadapan di dalam memenuhi kepentingan rakyat, maka itu saya dan rakan rakan saya menyokongnya.
 Kepada saya parti ini, sering mengingkat isu, dan saya sangat bersetuju di atas sokongan parti ini terhadap isu yang saya kemukakan dan saya terharu diatas keprihatinan ini.
 Parti ini mestilah berkerja keras, bagi mempastikan ia berjaya di bumi Johor, asalkan ia dapat memikat hati rakyat, dan status parti ini juga mestilah juga di fahmakan kepada rakyat, masih banyak lagi usaha mesti dibuat untuk memperkenalkan parti ini kepada rakyat.
 Apa pun parti ini,mestilah memikirkan supaya orang melayu tidak berpecah, namun saya sayang yakin di atas kebolehan pemimpionnya.
 Saya masih meneliti tentang parti ini, dan saya fikir sebagai sebuah negara demokrasi,apa salah parti ini hadir di gelanggang politik negara, rakyatlah yang menentukannya.
 Saya belum nampak apa yang parti kita akan berbuat untuk rakyat di Johor, tetapi saya kenal pimpinan negeri Parti Kita ini, dan saya rapat dengannya dan memahami perjuangannya.
 Saya berharap semoga Pru ke 13 ini menjadi gelanggang pertanding yang sihat, dan saya fikir kehadiran parti ini merupakan atas dasar mendukung demokrasi dan bebas pilih.
Mereka mendengar taklimat mengenai pengujudan Parti KITA di Johor dan yakin di atas perjuangan Parti ini, mereka memberikan komitmen yang baik kepada parti ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan