Selasa, 15 November 2011

SAYA KECEWA : UMNO SG. BENUT LUPA JASA BAPA SAYA.

Parti KITA telah di maklumkan oleh Abdul rahman bin Hj salim mengenai kekecewaanya kepada UMNO sg benut yang lupa pada jasa bapa saya, sebenarnya Bapa saya adalah Ketua Kampong Kawasan 9 Mukim Benut daerah Pontian, dan juga ketua cawangan du Kawasan Batu Pahat Pantai. Kekecewaan saya katanya adalah di sebabkan orang UMNO tidak pun dapat menzairahi ketika beliau meninggal dunia. Allahyaraham sebenarnya telah banyak berjasa pada kampong dan mukin, namun saya lihat Orang PAS yang lebih mengambil berat ketika Allahyarham meninggal dunia. BBagi saya ujarnya UMNO sudah mengecewakan saya dan saya sangat terkilan, sebab itu saya rasa tak sebulu dengan sikap hipoktit Ahli UMNO katanya lagi.Saya berharap pengundi dalam PRU ke 13 memang sangat berat untuk UMNO menang. Saya lebih mirip kepada pembangkang dewasa kini, kerana orang UMNO sendiri tidak mengambil berat kepada saya dan keluarga saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan