Rabu, 23 November 2011

KEMPEN BERDISKUSI ISU DAN PROGRAM SOSIO-PENDIDIKAN.

Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Johor, akan menggalakkan ahli dan relawannya untuk menganjurkan diskusi Isu yang dibangkitkan ,program diskusi itu akan di laksanakan secara rutin seminggu sekali, berasaskan isu populer yang diperkatakan.

Menurut Biro Pendidikan parti itu Encik Rashdi bahawa Ilmu pengetahuan adalah penting kepada setiap anggota untuk membuat sekeltif terhadap perkara pokok yang menjadi perbicaraan. Menurutnya lagi perkara pokok itu tidak semestinya berat, malah perkara yang ringan juga kadang kala tidak di laksanakan secara rutin akan menjadi berat, umpamanya seperti menerapkan nilai positif di dalam kehidupan.

Sementara itu Pengerusi KITA Negeri Johor menjelaskan, bahawa seketeriat Parti KITA negeri Johor, telah dilengkapkan dengan perpustakaan dan bahan rujukan, maka ia harus di menafaatkan, seperti mana sebelum ini program pendidkan telah pun berlangsong dengan menubuhkan kelas tambahan dan kelas agama serta bacaan quran, semoga usaha kecil ini akan memberikan menafaat yang besar kelak,ujar zaid.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan