Selasa, 22 November 2011

Azman : kecewa Kena Bayar RM120.00

Parti kesejahteraan insan Tanah Air telah menerima maklum balas dari encik Azman mengenai kekecewaannya terhadap guru di sekolah kebangsaan bandar Batu Pahat, katanya tempat anaknya bersekolah menuntutu hutang PIBG. Beliau mengatakan saya berharap mendapat peruntukan RM100.00 dari sekolah tetapi saya di paksa untuk membayar RM120.00 kerana ada hutang PIBG, seperti hutang belum membayar sijil untuk anak saya, sehingga kini saya tidak dapat melihat keputusan peperiksaan anak saya kerana saya belum membayar wang yang di kehendaki.Katannya lagi, saya sanggup membayar, tapi tunggulah sampai saya ada duit, jika saya ada duit pasti saya bayar, tak kanlah kerana saya tak ada duit tak dapat tengok keputusan peperiksaan anak saya, kata Azman lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan